Fotografiind momente unice și neprețuite: povestea Mariei și a familiei ei

Maria a împlinit un an pe 8 septembrie și părinții ei au ales să sărbătorească acest moment printr-o ședință foto de familie și o petrecere plină de bucurie. Am avut onoarea să fiu fotograful lor și să surprind momentele frumoase și pline de dragoste dintre ei.

Ședința foto de familie

Ședința foto a avut loc pe 8 septembrie in Muzeul Satului Traditional , unde am găsit un cadru natural și relaxant pentru a imortaliza familia. Maria a fost foarte cooperantă și zâmbitoare, iar părinții ei au fost foarte atenți și afectuoși cu ea. Am folosit ca aparatură un fuji xt 3 și sigma 30 1.4, care mi-au oferit o calitate excelentă a imaginilor și un efect de bokeh superb. Am reușit să captez expresiile autentice și emoțiile sincere ale celor trei, care au format o echipă minunată.

Petrecerea de un an

Petrecerea a avut loc pe 9 septembrie, la casa părinților Mariei, unde au fost invitați rudele și prietenii apropiați. Atmosfera a fost caldă și veselă, toți s-au distrat de minune și au râs mult. Am admirat și decoratiunile realizate de HandMade Brigitte P, care au fost foarte originale și colorate. Tortul a fost foarte apetisant și delicios, iar mâncarea a fost variată și gustoasă. Am folosit aceeași aparatură ca la ședința foto, un fuji xt 3 și sigma 30 1.4, care mi-au permis să obțin niște imagini de înaltă calitate. Am surprins momente memorabile, cum ar fi suflarea lumânării, deschiderea cadourilor, dansul părinților cu Maria sau jocurile copiilor.

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe