Cum am fotografiat majoratul Ioanei Amalia, o tânără plină de viață

Ieri, am avut onoarea să fiu fotograf la majoratul Ioanei Amalia, o tânără frumoasă și plină de viață, care a împlinit 18 ani. A fost o zi plină de surprize și momente memorabile, pe care am încercat să le surprind în imagini cât mai expresive.

Ședința foto la Turnul de apă din Cugir

Am început ședința foto la Turnul de apă din Cugir, un loc plin de istorie și simbolism pentru oraș. Acesta a fost construit în anul 1912 și a funcționat până în anul 2000, când a fost închis și transformat într-un muzeu. Turnul are o înălțime de 32 de metri și oferă o priveliște panoramică asupra orașului și a munților din jur.

Acolo, am surprins câteva cadre cu familia Ioanei Amalia, care a fost foarte cooperantă și veselă. Am admirat arhitectura turnului și am profitat de lumina naturală pentru a crea niște portrete frumoase. Ioana Amalia a purtat o rochie albă cu flori roz, care i-a pus în evidență frumusețea și delicatețea. Familia ei a fost îmbrăcată elegant și a afișat zâmbete largi.

Petrecerea la restaurantul Dragana Events

După ședința foto, ne-am deplasat la restaurantul Dragana Events, unde a avut loc petrecerea. Acesta este un local renumit în Cugir pentru calitatea serviciilor și a mâncării. Are o capacitate de 250 de persoane și este decorat cu gust și rafinament.

Pentru a realiza fotografiile, am folosit un aparat fuji xt 3, echipat cu obiectivele Sigma 30 mm și Viltrox 56, ambele cu diafragma 1.4. De asemenea, am utilizat două blitz-uri godox v 1 și godox ad 200, care mi-au permis să captez lumina și culorile în mod optim.

Petrecerea a fost una animată și plină de distracție. Ioana Amalia a fost în centrul atenției și s-a bucurat de prezența prietenilor ei. A primit multe cadouri și urări de bine. A dansat pe muzica preferată și s-a simțit ca o prințesă.

Am reușit să imortalizez momentele speciale de la petrecere, cum ar fi: tăierea tortului, dansul cu tatăl ei, discursurile emoționante ale celor dragi, jocurile haioase și momentele tandre.

Rezultatul a fost o serie de imagini care reflectă bucuria și emoția acestei zile importante pentru Ioana Amalia și familia ei.

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe