Fotografie de portret cu Alexandra si Fujifilm  în Parcul Dendrologic Simeria: o poveste în imagini

Astăzi am avut parte de o zi minunată în Parcul Dendrologic din Simeria! Am avut ocazia să fotografiez pe Alexandra Cosmina într-o lumină perfectă pentru portrete. Vremea a fost senină, iar echipamentul meu fotografic a fost pregătit pentru a captura fiecare detaliu.

Am folosit două blițuri Godox: un Godox V și un Godox AD200, care au oferit o iluminare excelentă. Obiectivele mele au fost un Sigma 30mm și un Viltrox 56mm, ambele cu diafragme de f/1.4. Corpul aparatului meu foto, Fujifilm XT3, a redat culorile într-un mod plăcut ochiului.

Editarea fotografiilor a fost minimală, pentru a păstra autenticitatea momentelor surprinse. Parcul Dendrologic este un loc încântător, cu alei umbroase, flori colorate și o atmosferă liniștită. Este o oază de verdeață și relaxare în mijlocul naturii!

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe